Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów

Zamiast robić często nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    demonstracje szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, aby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, aby sprawić, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz z pewnością bardziej produktywne.

Roboty edukacyjne Abilix Krypton

Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Teraz nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Mimo to za pomocą interakcyjnych tablic można osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów

Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, żeby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to odpowiednio. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i na pewno o wiele bardziej produktywne.