Delegowanie pracowników a przepisu unijne

Mnóstwo instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy zamiarem załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeżeli sam wyjazd firmowy jest tylko kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii określa nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy jakie nas obowiązują. By dowiedzieć się wszelkich potrzebnych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uzmysłowienie i kształcenie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.